eurostablesymfonie.blogg.se

EUROSTABLE SYMFONIE sto f. 1998 tysk ridponny

sidbergsliden

Publicerad 2013-08-26 13:24:06 i Allmänt,

Hej!
Har inte haft möjlighet att uppdatera nu på senaste, har varit mkt med att måla hus och sånt dära.
men nu när jag likkas inte har någon lektion så tänkte jag att jag uppdaterar lite så ni får veta vad som händer.
 
Hästarna har flyttats till sidbergsliden nu till Ida och jag tror och vet att detta kommer att bli super!
Ida kommer att börja rida Lilleman två dagar i veckan ink en dag i hennes träningsgrupp på srk, det kommer bli jättebra dels för att jag inte alltid kommer måsta tänka på hur han har det och sedan får vi hjälp av Hanna Zingmark när ida rider också. har massa bilder från ett lyckat dressyrpass och ihopsläppet jag kommer visa, men nu sitter jag på skolan och ska åka och köpa glass så!
 
ska även kika på en lägenhet ikväll, kanske blir att flytta tillbaka till burträsk!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela