eurostablesymfonie.blogg.se

EUROSTABLE SYMFONIE sto f. 1998 tysk ridponny

funderar på...

Publicerad 2013-12-09 12:46:06 i mojje, symfonie,

Hej! 
Längesen sist men har inte alls haft tid och ork till att uppdatera. 
Har inte heller kunnat rida på två veckor. 
 Denna halka gör mig arg, provade rida en dag för någon vecka sedan men gick omkull med Mojje så kändes rätt hopplöst när han är barfota. sedan denna förbannade rygg, i tre veckor har jag gått runt med en smärta som aldrig förr, rider just nu en gång i veckan på ridhuset med skolan men det är knappt att det går, det tar så fruktansvärt ont! jag är så sjuukt rid sugen men känns hopplöst, ska till sjukgymnasten på torsdag så då hoppas jag att det blir en förändring! 
 
 
har även pratat lite med Martina om att kanske dra upp Mojje till skolan under jullovet vilket hon tyckte lät som en bra idé men hon har lite dåligt om pengar så vi får se hur det blir, ponnyn kanske också får följa med då så dom får gå på bantning samtidigt haha! vi får som sagt var se vad som händer, älskar verkligen att ha hästen i Sidbergsliden o trivs så himla bra där, men känns som att jag inte klarar mig utan en ordentlig ridbana under vintern, hur mkt jag än tycker om stället så går det inte jämföra med skolan, och finns ju även möjlighet för lösdrift på skolan också, så vi får se hur det blir, ska prata lite mer med Martina och bolla lite fram och tillbaka, men som sagt så lät det som hon tyckte att det var en bra idé faktiskt resten ser vi om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela