eurostablesymfonie.blogg.se

EUROSTABLE SYMFONIE sto f. 1998 tysk ridponny

börja hålla träningar!

Publicerad 2013-10-03 14:13:00 i träningar,

har funderat på att börja hålla framförallt hoppträningar inom Skellefteå, kan självklart komma ut till ditt stall och hjälpa till också. möjligheter finns att samtidigt bli fotat också om man vill det! ni kanske tycker att jag är helt fel person som håller träningar men har hållt träningar för vissa i ett års tid och dom har då inte klagat! jag älskar att hjälpa hopprädda människor att övervinna det när jag själv sitter i samma situation och fått tips som hjälpt av tränare! kommer ta 50:-/tim och det går att boka hur många träningar man vill eftersom hur det går och om jag kan hjälpa just dig!

Kommentarer

Postat av: Jag

Publicerad 2013-10-21 06:55:51

Ta inte åt dig Lina från alla elaka människor. Jag tycker att du är superbra på marken som tränare! Du ser vad som behöver att göras och rättar till på både possetivt och pedagogiskt sätt!
Jag tycker att du skall inte låta dig minimeras av alla hemska människor för du är BRA!!!!

Svar: tack <3
Lina Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela