eurostablesymfonie.blogg.se

EUROSTABLE SYMFONIE sto f. 1998 tysk ridponny

Mojje!

Publicerad 2013-10-21 20:57:37 i mojje,

hej, idag när jag slutade så stack jag direkt till sidbergsliden för att ta ut mojje litegrann så han får börja komma igång sakta men säkert, vill ju inte heller att han ska bli skadad när han stått så länge! 
 
Ida visade mig iallafall lite övningar inom den NH som hon använder sig av, vilket jag tycker är jätteroligt så jag får hjälpa henne och hon får hjälpa mig! för att vara "första" gången jag gör något inom NH och göra så gick det bra, hästen skötte sitt jobb men var lite lojj, klapp på huvudet för ledaren också(jag) haha! 
 
 
tog in ponnyn också och lindade av benlindorna och bytte täcke på hon, upplever att hon tycker att det börjar bli kallt på kvällarna och så nu trots en björn päls haha! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela