eurostablesymfonie.blogg.se

EUROSTABLE SYMFONIE sto f. 1998 tysk ridponny

hoppning

Publicerad 2013-09-25 14:55:00 i skolan,

hopprädd som jag är o alla vet så måste jag få säga att jag faktiskt blev stolt över mig själv idag och att det känns som att det går framåt sakta men säkert! har ju typ bara suttit på abbe nu väldigt länge men förra veckan tyckte Helene att det är dags för mig att ta steget till en ny häst. hon valde att sätta mig på urchin och självklart vart jag nervös mem vi hade markarbete så hindren låg på 30, idag var det hoppning och vi hoppade på en 8, kände på mig att de skulle gå åt pipsvängen men urchin är en stjärna som verkligen hjälper mig när jag känner att jag inte vet om jag fixar det! hindren låg på 70cm vilket är barnsligt lågt egentligen, men för mig är det en dröm att känna att det går framåt inom hoppningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela